הזנת בעלי חיים


תזונת בעלי חיים


תזונה הינה מרכיב חיוני לגידול מוצלח של בעלי חיים, כאשר גם שיפור זעיר עשוי להניב יתרונות כלכליים משמעותיים.
גלעם מציעה רכיבים איכותיים להזנת בעלי חיים, התורמים בין השאר לשיפור חסינות בעלי החיים, הגדלת תפוקות ושליטה בעלויות ההזנה, גלעם פועלת יחד אתכם להבטחת הצלחתכם.

מוצרי הזנת בעלי חיים

  •  sc-FOS
  • גלוטן תירס
  • נבט תירס
  • גפת תירס


™GOFOS להזנת בעלי חיים


™GOFOS - פרוקטואוליגוסכריד קצר שרשרת (sc-FOS) הינו סיב תזונתי שאינו נעכל, מותסס סלקטיבית במעי בעל החיים, ותורם רבות לתזונתם ובריאותם של מגוון רחב של בעלי חיים דוגמת עופות, חזירים, עגלים, דגים,סרטנים ועוד.

המגמה לסילוק אנטיביוטיקה וחומרים מזיקים לסביבה מתכניות הזנה ונוסחאות הזנת בעלי החיים, הולכת וצוברת תאוצה. ™ GOFOSמאפשר לתכנן מנות מזון מתקדמות תוך שיפור משמעותי של העיכול, הגברת ספיגת המינרלים, שיפור החסינות, שיפור שיעורי ההישרדות והגדלת התפוקה ועשוי ליתר את הצורך ברכיבים אסורים.

  • ™GOFOS  לעופות
  • ™GOFOS  להזנת חזירים
  • ™GOFOS  לחקלאות ימית
  • ™GOFOS לעגלים

למידע נוסף, הורידו את החוברת


™GOFOS בהזנת עופות


גידול עופות מודרני כרוך בהחזקת מספר רב של תרנגולות במתקני גידול צפופים, כתוצאה מכך, פתוגנים ומחלות זיהומיות מתפשטים במהירות רבה מאד. מסיבה זו, מגדלי העופות נוטים להסתמך על שימוש באנטיביוטיקה למניעת מחלות ולהעלאת אחוזי ההישרדות. השימוש באנטיביוטיקה בבעלי חיים מוביל בין השאר להתפתחות חיידקים עמידים העלולים להדביק גם את בני האדם הנמצאים במחיצתם ו/או אוכלים את התוצרת, לכן, מדינות רבות,אסרו על השימוש בה כתוסף מזון רגיל.

™GOFOS משפר את המיקרוביוטה במעי וע"י כך משפר את החסינות, מגדיל את אחוזי ההישרדות, משפר את העיכול, ובמקביל מפחית או מבטל את הצורך בשימוש באנטיביוטיקה.

™GOFOS תומך ומעודד יצירת מיקרוביוטה בריאה ומועיל באופן משמעותי לגדילה בשלבים מוקדמים. מכיוון שלתרנגולות יש מעיים קצרים מאוד, לחיידקים מועילים יש נישה מצומצמת להתרבות והם נמצאים בתחרות עזה עם פתוגנים.

כדי לבנות מיקרוביוטה בריאה ב​​מעי, חשוב להכניס את ה-™GOFOS למנות ההזנה כבר בתחילת הדרך. קשה מאוד לשפר את המיקרוביוטה שלא התבססה במהלך 14 הימים הראשונים, ולכן הזנה ב-™GOFOS פרה-ביוטי בשלב מוקדם, מסייעת לשגשוג חיידקים פרוביוטיים.

™GOFOS אידיאלי לשילוב עם פרוביוטיקה כפתרון סינביוטי חסכוני ליצירת מיקרוביוטה חזקה במעיים.

חומצות אורגניות: ™GOFOS עשוי להפחית באופן משמעותי את הצורך בשילוב חומצות אורגניות בתכנון המנות. ריבוי הביפידובקטריום גורם לייצור מוגבר של SCFA (חומצות שומן קצרות שרשרת) במעי הגס, מה שהופך את הוספת החומצה הבוטירית או חומצות אחרות להרבה פחות רלוונטית.

שמנים פיטוגניים או שמנים אתריים: הרכיבים הללו יקרים ומשמשים כקוטלי חיידקים במנות הזנה להפחתת פתוגנים. פעילותם אינה סלקטיבית והם פוגעים במיקרוביוטה בכללותה, גם הטובה וגם הרעה.

שימוש ב-™GOFOS – התומך באוכלוסיית החיידקים המועילים, על חשבון אוכלוסיית החיידקים הפתוגניים, מאפשר הפחתת השימוש בשמנים פיטוגניים.

המינון המקובל של ™GOFOS בעופות הינו -0.4-0.5% ב STARTERS ויורד בהדרגה ל-0.1% במנות של FINISHERS.


™GOFOS להאכלת עגלים ועגלות חלב


התפתחות מערכת העיכול של עגלים ועגלות היא קריטית הן לתפוקת החלב של עגלות לבקר לחלב והן לניצולת המזון בעגלים לפיטום לבשר בבגרותם כבר במהלך שלב ההזנה הראשוני.

מסיבה זו, רפתנים ובוקרים, מקדישים תשומת לב מיוחדת לתזונת בני הבקר הצעירים ומשקיעים משאבים ניכרים במתן התנאים המיטביים לבריאותם והתפתחותם.

עגלות ועגלים במשקי חלב מוזנים לעתים קרובות בתחליפי חלב עד לגמילה. בנוסף, הזנה התחלתית יבשה ניתנת לפני הגמילה על מנת לשפר את התבגרות מערכת העיכול בחלק הראשון של הקיבה ופיתוח מערכת העיכול.

GOFOS™ סיב פרביוטי, ממלא תפקיד חשוב הן בתחליפי חלב והן בהזנה ההתחלתית היבשה.

תחליפי חלב

  • ביסוס מיקרוביוטה בריאה
  • שיפור בריאות המעיים
  • הפחתת שלשולים
  • עיכוב התפתחות פתוגנים

הזנה התחלתית יבשה

  • מאיצה את ההתפתחות הראשונית של מערכת העיכול.
  • משפרת את בריאות מערכת העיכול.
  • מפחיתה שלשולים.
  • יישום GOFOS™ sc-FOS תורם להפחתה של מחלות והוצאות וטרינריות, גמילה מהירה וקלה יותר עם משקל גבוה יותר בשלב הגמילה.

™GOFOS להזנת חזירים


למגדלי חזירים רבים יש קושי להשתלט על מחלות של חזרזירים. חזרזירים סובלים לעיתים קרובות משלשולים ודלקות E.coli, וכתוצאה מכך סובלים מהאטה בגדילה ושיעורי תמותה גבוהים. האיסור על שימוש באנטיביוטיקה במדינות רבות מקשה עוד יותר על ההתמודדות בפתוגנים, לעתים קרובות תוך שימוש בכמויות מוגזמות של תחמוצת אבץ ונחושת גופרתית. לחומרים אלה יש השפעה סביבתית חמורה, הם מזיקים לצמחיה, מעכבים פוטוסינתזה ועלולים לגרום לכשלים ביבולים של גידולים חקלאיים.

™GOFOS מאפשר גישה חיובית יותר לשיפור בריאות החזירים ולהפחתת השימוש באנטיביוטיקה. על ידי שיפור בריאות וחסינות המעיים של החזירים, יישום ™GOFOS עשוי להפחית את שיעורי התמותה, לשפר את העיכול וגידולם של חזירים בריאים, המוכחת כלכלית עבור מגדלי החזירים.

במעיי החזרזירים, ל-'חיידקים טובים' יש תחרות חזקה עם פתוגנים, במיוחד עם E.coli הגורמים לשלשול. מטרתנו היא לבנות מיקרוביוטה בריאה במעיים. מסיבה זו, מגדלי החזירים משלבים פרה-ביוטיקה (סיבים) כבר בהזנת Creep (בגיל 21 ימים).

™GOFOS מאפשר להפחית רמות לקטוז ולהחליף את תחמוצת האבץ בתערובות לחזירים.

שילובים עם פרוביוטיקה כפתרון סינביוטי מהווה שיטה חסכונית מוכחת ליצירת מיקרופלורה בריאה במעיים ולשליטה בזיהומים פתוגניים מזיקים.

המומחים של גלעם יעמדו לרשותכם לשדרוג התערובות שלכם לאיכות טובה יותר.


™GOFOS לחקלאות ימית


™GOFOS הוא סיב פרה-ביוטי מסיס ובלתי מתעכל, כ-95% ממנו מורכב מפרוקטואוליגוסכרידים קצרי שרשרת (sc-FOS).

™GOFOS בהיותו סיב פרה-ביוטי, תורם לשדרוג תערובות הזנת חקלאות ימית ומאפשר לענות על דרישת המגדלים לתפוקה מוגברת, למזון בריא וחסכוני יותר.

על ידי ריבוי חיידקי מעיים מועילים, ה-™GOFOS מספק מגוון רחב של יתרונות כלכליים.

  • הפחתת FCR
  • שיפור שיעור ההישרדות.
  • שיפור ביצועי גדילה (SGR)
  • תמיכה בבריאות המעיים ובעיכול
  • דיכוי פתוגנים פוטנציאליים ושיפור החסינות.
  • שיפור העיכול.
  • ביטול או צמצום השימוש באנטיביוטיקה.
  • יעילות מוגברת של ספיגת המינרלים
  • בניסוי מבוקר על שרימפס פסיפי לבן, תוספת של ™GOFOS שיפרה באופן דרמטי את ביצועי ייצור השרימפס
  • הפחתה של ה-FCR (יחס נצילות הזנה) בשיעור של עד 18%
  • שיפור שיעור ההישרדות ב-4%-16%

מינון GOFOS™  ב Aquafeed  הינו 0.4%-0.5%.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

הסדרי נגישות

במפעל ובמשרדי החברה קיימים הסדרי נגישות לבעלי מוגבלויות: ישנם שירותים נגישים המיועדים למבקרים ו/או עובדים עם מוגבלויות. כמו כן, קיימות חניות מיוחדות לנכים המגיעים למפעל ברכב ובעלי תו נכה, והן מסומנות בהתאם. בנוסף, ניתן להשתמש במעליות הנגישות בבניין, והכניסות למבקרים עם מוגבלויות רחבות ומותאמות. כדי להבטיח נגישות מיטבית, נעשה שימוש בשיפוע בכניסה לבניין, המיועד לבעלי מוגבלויות וכיסאות גלגלים. כמו כן, ניתן להיכנס לבניין ולמשרדים עם חיית שירות.

רכז (ממונה) נגישות

רכז הנגישות לחברה הוא שגיב טביב, ניתן לפנות אליו בטלפון 04-637-5023 בכל נושאי הנגישות, או במייל ל-tavivs@galam.co.il.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.